Voor vragen en/of klachten kunt u gebruik maken van het formulier rechts op deze pagina.
U kunt ook mailen naar [email protected]
Onderstaand de meest voorkomende vragen en antwoorden.
Klantenservice
Wij staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden. Neem gerust contact met ons op via [email protected]. Vermeld in uw mail tenminste het ordernummer van de bestelling, die u per mail heeft doorgekregen.
Voor overige vragen kun je contact opnemen door een mail te sturen aan [email protected] met vermelding van het ordernummer.
Onze klantenservice is beschikbaar tijdens kantoor uren. Je kunt contact opnemen door een mail te sturen aan [email protected].
Ja, indien u een bestelling nog niet heeft betaald, dan kunt u deze annuleren door een mail te sturen naar [email protected]. Vermeld in uw mail tenminste het ordernummer van de bestelling, die u per mail heeft doorgekregen.
Een bestelling die nog niet betaald is, wordt niet verzonden. Een niet-betaalde bestelling die wordt geannuleerd, zullen wij per direct verwijderen uit ons systeem.
De verzendkosten variëren afhankelijk van je locatie en het gewicht van je bestelling. Deze kosten worden duidelijk weergegeven tijdens het afrekenproces, voordat je je bestelling plaatst.
De levertijd varieert afhankelijk van het product. Gemiddeld kan je rekenen op een levertijd van 1-5 werkdagen. De bestellingen worden bezorgd volgens de leveringsvoorwaarden van PostNL. In het weekend worden orders niet verwerkt, deze worden de maandag erna verwerkt.
Nee, op dit moment bieden we geen internationale verzending aan.
Bij Shop je favoriet bieden wij een retourbeleid aan. Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren indien deze ongebruikt en in originele staat is. Let op dat de artikelen in de oorspronkelijke verpakking zitten. Gebruik het retourformulier wat in de doos meegeleverd is. Gelieve zorg te dragen voor de geretourneerde artikelen.
Voor het annuleren van tijdschrift bestellingen kunt u ook een mail te versturen naar [email protected] met vermelding van het ordernummer (zie bestelling annuleren). Indien de bestelling nog niet is verzonden zullen wij het bijbehorende bedrag op uw rekening terugstorten en de bestelling uit het systeem verwijderen.
De koper is verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.
Absoluut! Wij maken gebruik van veilige betaalmethoden zoals iDeal en creditcardbetalingen. Je gegevens worden versleuteld en vertrouwelijk behandeld.
Je kunt kiezen uit verschillende betaalmethoden, waaronder iDeal en creditcard. Alle beschikbare betaalmethoden worden tijdens het afrekenproces getoond.